Főmenü

Kirándulás Reketóra PDF Print E-mail
Written by Serestely Eniko Noemi
Tuesday, 18 October 2011 11:36

Szombat reggel utnak indult a lelkes ifjúság Reketóra, hogy együtt töltsön egy igazán élménydús hétvégét.

Hamar megérkeztünk uticélunkhoz és a hidegtől vacogva szálltunk ki az autókból, hogy szemügyre vegyük a bázishelyünketSmile, ahol együtt fogjuk tölteni a hétvégét. A kedves és nagyon humoros házigazda hűséges kutyusával szeretettel fogadott bennünket, és már a kezdetek kezdetén gondoskodott arról, hogy enyhítsen a didergésünkön...

A szálláshely picurka volt, de ezzel együtt nagyon hangulatos is. Miután mindenki elehelyezkedett és elfoglalta a számára tetsző ágyat vagy matracot Wink a reggeli elfogyasztása következett.

Ezt követően a hideg ellenére a lelkesedés nem hagyott alább azt illetően, hogy jó lenne túrázni egyet és szemügyre venni a csodálatos őszi tájat, amely később már nem is volt annyira őszies, hanem inkább télies.

Nos, utnak indult a csapat...egyik része - a bevállalósabb - a hosszabbik túrát választotta, míg  a másik része a rövidebbet. Mindkét esetben elmondhatjuk, hogy élménydús volt a túrázás, mert a  csapat egyik fele kerítéseken, árkon bokron mászott keresztül, a másik fele pedig megtekintette a patakban úszkáló halakat, sőt egy részük kiprobálta a stoppolás előnyeit isLaughing .

Mindkét csapat átfagyva érkezett vissza a szálláshelyre és jól esett felmelegedni, megpihenni...

Annak ellenére, hogy elkezdett havazni a lelkes szakácsok bevállalták, hogy elkészítik a vacsorát. Még egyszer nagyon köszönjük nekik.

Az est további részében vendégünk érkezett, Péter tiszteletes személyében, akihez még egy ifis társ is csatlakozott. Nagyon örvendtünk nekik.

Annak ellenére, hogy szoltunk, hogy szükség lenne a téli gumikra nem hallgattak ránk és meglepődve tapasztalták, hogy "nálunk"valóban lehavazott.Laughing

Egy hangulatos beszélgetést követően elfogyasztottuk a vacsorát és utána áhitatot tartottunk, amelynek a témája a közösség volt.

Énekléssel és egy játékkal indítottunk, aztán pedig elhangzott az ige, amelyet beszélgetés követtet. Az ige a következő volt:

Mert ahol ketten vagy hárman egybegyűlnek az én nevemben, ott vagyok közöttük. Mt 18,20

A beszelgetés során mindenki elgondolkodhatott azon, hogy mit jelent számára a közösség fogalma..., hogy mi a különbség egy olyan közösség között, akik az Úr nevében gyülnek össze és vannak együtt, és egy olyan közösség között, akik valamilyen más célból gyülnek össze.

Az esti program játszással, énekléssel és filmnézéssel folytatódott, amelyet követően álomra hajtottuk a fejünket. Mindenkit próbára tettek az éjszaka nehézségei, de azokat túlélve reggel mindenkinek volt kedve egy kis párnacsatához és az előző este kipróbált játék teljesítéséhez.

A reggeli után áhitatot tartottunk, amelynek keretén belül égető kérdéseket tettünk fel a magunk számára a Mai ige alapján és természetesen a dicsőítés sem maradt ki.

A nap további részét játszással folytattuk, amelyet követően neki láttunk a pakolászáshoz, hogy aztán haza indulhassunk.

Összességében elmondhatjuk, hogy e hétvége alatt lehetőségünk nyílt arra, hogy megtapasztalhassuk azt, hogy mit is jelent közösségben élni.

Jó volt együtt lenni az Úr nevében, és kívánom, hogy Isten útján továbbra is együtt hadd menjünk.

csopkep

Több kép megtekinthető itt.

Last Updated on Saturday, 07 July 2012 20:06

Napi Ige

De most így szól az Úr, a te teremtod, Jákób, a te formálód, Izráel: Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy! Ézs 43, 1