Események >> Beszámoló >> Ifi/Kátésok őszi összerázós kirándulás - 2019
Élő közvetités
FŐMENÜ
VÍZIÓ
Isten országát örömmel építő nyitott közösség.
Ki olvas minket?
We have 9 guests online
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
Ifi/Kátésok őszi összerázós kirándulás - 2019 Print

Jó napot.

Az én nevem Nemes Dávid és szerencsém volt résztvenni egy két napos kiránduláson. A kiránduláson résztvettek az első és másod éves kátésok és az Ifjak (Ifisek). Egy egy órás vonat út és még fél óra gyaloglás után, megérkeztünk Zsobokra (Jebucu). Szállásunk egy árvaház mellett volt, a lakói nagy szeretettel fogadtak minket. Leraktuk a csomagjainkat és elkezdtük a programokat. Játszottunk pár ismerkedős játékokat, majd Visky Péter egy előadást tartott a kirándulás mottójáról. A kirándulás mottója az volt, hogy: "Vigyázz, kész, rajt!". Az előadás után nagyon sok mindent csináltunk. Játszottunk, fociztunk, röpiztünk, majd megettük a nagyon finom ebédet, levest és rántott húst szalmakrumplival. Megmásztunk egy meredek dombot,hogy megnézhessük a naplementét. Ez kevesebb sikerrel jött össze, mert elég felhős volt az ég, de így is egy nagyon jót szórakoztunk, mert játszottunk egy nagyon élvezetes és számomra akkor még ismeretlen játékot a Viking sakkott. Befejeztük a játékot és visszamentünk a szállásra. Két csapatra oszlottunk, külön a fiúk és külön lányok. Mindkét csapat ugyan arról a témáról beszélt és ezt később megvitattuk egymással, ami elég érdekessé sikeredet. A vita után vacsoráztunk és megint kisebb csapatokra oszlottunk, azért, hogy játszódjunk pár társasjátékot. Mindenkinek nagyon vidáman telt a játszás és mivel már mindenki fáradt volt ilyenkor, az alvás következett. A ébresztés (legtöbbünknek) 7:30-kor volt, nyolc órakor pedig a reggeli. Reggeli után mindenki a szobájába ment, hogy pakoljon és hogy elrendezze az ágyát. Mikor mindenki megvolt, elindultunk a vasútállomás felé és hazamentünk.

Az egyetlen dolog amin legközelebb javítani kellene az, hogy többet tartson, mert összegezve, ez a kirándulás egy felejthetetlen élmény volt.

Köszönöm minden szervezőnek akik nélkül ez a kirándulás nem valósult volna meg.

(a fotókat Tomi készitette)

Utolsó módosítás: 2019.11.25

NAPI IGE
"Azt sem mondhatják: Íme, itt, vagy íme, ott van! Mert az Isten országa közöttetek van!" Lk 17,21